Zamfir, cosmonaut în blogosferă

În ziua când se sărbătorea o jumătate de veac de la primul zbor al unui Om în Cosmos, ZeList actualiza topul blogurilor româneşti.

Zamfir în ZeList – 12.04.11

Poziţiile din listă arată că nu stau prea rău.

Doar Blogul de blogger a căzut zdravăn (l-am cam uitat de la ziua mea şi se vede!) şi blogul cu imagini (cam tot aşa!).
La picături, consemnez şi soarta blogului Florinei (a avut o mică depresie şi se gândea să renunţe!) şi cel al lui Dumuraru (a crezut că se pricepe şi … l-am lăsat să arate ce poate!).
În sus, au săltat blogurile dedicate istoriei (dovadă că este băgat în seamă, chiar dacă tare de mult timp nu am mai avut timp să adaug vreo postare!) şi filumeniei (dovadă a interesului ce l-am stârnit prin lansarea lui!).

Recapitulare:

– cele şase bloguri ale mele sunt până la poziţia 11.903

-per total, sunt cu 11 bloguri în primele 16.835 din 62.948 bloguri listate

– 10 dintre ele fiind – chiar confortabil – în primele 12.189 din 62.948 bloguri listate, deci, în prima cincime a blogosferei româneşti!

Pentru că datorită vouă, Cititorilor şi Comentatorilor, sunt un fel de cosmonaut în cosmosul blogosferei româneşti, primiţi un meritat bonus şi mulţumirile mele!

2 gânduri despre „Zamfir, cosmonaut în blogosferă

    • # Florina: Mulţumesc pentru consolare. Ştii bine că nu este cazul.
      Urcuşul trebuie să fie o aspiraţie permanentă. Cum explicam cuiva care avea un ziar: nu te lăuda că ai scos nr. 78, dacă nu e, măcar, cu un strop mai bun decât nr. 77 al ziarului.

Lasă un răspuns

