In memoriam: Kanu

De întâi aprilie, mi-am oferit o hălăduială pe coclauri, însoţit de Ulise. O voiam cu vreme frumoasă, cu peisaje minunate, cu bucurii, …

Primul moment de plăcere a fost scâncetul de bucurie cu care m-a întâmpinat Kanu, un husky siberian, fericit că-şi revede prietenii.

Scâncet ori lătrat zgomotos şi ţopăit de bucurie. Aşa eram întâmpinaţi întotdeauna, de vreo zece ani, de când Ulise mă însoţeşte pe drumurile spre Durgău. Împărţeam cu el biscuiţii pentru Ulise. Se bucura ca un copil. Nu-mi era frică să bag degetele prin plasa de sârmă ca să-i ofer delicatesa.

Nu puteam trece pâş-pâş, neobservaţi, pentru că amicul Kanu se bucura prea tare, în aşa fel încât, de multe ori, oamenii ieşeau din casă ca să vadă ce a păţit Kanu, de ce este aşa de agitat?!

Îmi era greu să nu mă opresc – chiar şi când nu aveam biscuiţi la mine! -, îmi era greu să plec mai departe. Mă ucidea cu ochii lui de peruzea, cu privirea mustind de inteligenţă, …

Dar … ieri nu am auzit nimic, nici chiar când ne-am apropiat. Am găsit ţarcul gol şi Kanu … nicăieri. Am crezut că l-au mutat în spatele casei, că l-au dat cuiva, …

Din păcate, KANU NU MAI ESTE! Ne-a părăsit cu o săptămână în urmă

A rămas doar în memoria noastră!

11 gânduri despre „In memoriam: Kanu

  1. ooff, Doamne..greu e când vine momentul ăsta.
    eu am crescut la curte în care a fost de când mă ştiu câte un câine. de fiecare dată parcă ni se prăpădea unul din familie.
    şi pentru asta când au ajuns să plângă cei mici că vrem căţel, vrem căţel am fost aia care s-a opus cel mai serios.
    da’ ai avut cu cine te înţelege?

    mda…e trist când se duc

  2. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 63) « Teo Negură

  3. Când mă gândesc la Carol şi boala lui, mă apucă tristeţile…
    Mâine, dimineaţă când o să-i duc mâncarea o să-i povestesc de Ulise. Ca să ştie că are un prieten la Turda.

    Toate bune, vouă!

    • # Colectionara: Va fi un moment greu pentru care mă pregătesc de-acum. Probabil că voi face ca data trecută: după c’teva luni îl voi căuta pe Ulise al III-lea şi … voi încerca să-l educ şi mai bine, amintindu-mi de câteva greşeli.

Lasă un răspuns

