Poz(n)e de pe coclauri

O hălăduială neintenţionată, neprogramată, m-a dus pe câmpul unde era aerodromul militar al Turzii, acolo unde – prin ’61 – tata a învăţat să-l strunească pe Ivan (IJ-ul care a primit ulterior un ataş!).

Am văzut oi şi mi-am potolit setea cu apa dintr-o fântănă.

Delicioasă-i apa,

scoasă

din adâncuri,

cu găleata

manevrată de cumpănă,

pe câmp


M-am întâlnit

şi cu oile

cuiva

(stim,

noi,

ţine,

da’,

nu spunem!)

Să aveţi o zi înconjurat de colegi – ca oaia-n turmă! – şi să beţi apă bună – ce cea din fântână!

2 gânduri despre „Poz(n)e de pe coclauri

    • # CARMEN: Mulţumesc. Chiar şi cu săpuniera mea, mai ies şi poze faine.
      N-am băut nici o cană de apă. Mi-am băgat boticul în găleată şi am băut, amintindu-mi că sunt … Berbec!
      Week-end-ul este compromis de vânt. Se pare că nu putem merge mâine la Ciurila – pe jos – pentru că prognoza vorbeşte de ploaie! Vom ieşi prin apropiere.
      Poate, vei avea tu un week-end mai norocos.

Lasă un răspuns

