Poliţia locală Turda, zice de 8 aprilie

Despre cum se parchează şi Poliţia locală nu are cum să vadă, v-am arătat în postarea anterioară despre organ.

Iată cum se parchează, în acelaşi loc, tot fără ca Poliţia locală să vadă:

Într-adevăr, plimbând mapa şi vorbind la mobil, nu ai cum să vezi ce se întâmplă prin oraş:

Ca să surprind imaginile de mai sus, am fost cu ochii-n cinci şi mi-am sacrificat confortul de a sta pe scaun, cuminte, în autobuz! De-aceea, nu-s agent la Poliţia locală!

Raportul despre ce au făcut (cică!) în ultima săptămână este aici.

Am fost informat că mi s-a trimis acelaşi raport şi de pe noua adreasă a Poliţiei locale, office@politialocalaturda.ro, dar … nu am primit nimic. Sigur, voi afla, peste câteva luni, că, deşi s-au plătit nu-ştiu-câte mii de euro, nici adresa şi nici pagina web nu sunt ÎNCĂ funcţionale! Eu am plătit numai două milioane (de lei vechi, nu, de euro noi!) pentru domeniu şi adresa de e-mail a devenit funcţională … imediat! De-aceea, nu sunt agent al Poliţiei locale!

Bonusul de la mine este dincoace.

Lasă un răspuns

