Verii mei

Orice om se laudă cu neamurile sale. Ce grozavi sunt şi Mişu de la Poliţie, şi Rodica de la Finanţe, …

Îmi povestea Zamfir că,

trecând pe lângă o stână,

un dulău

era hotărât să-l sfâşie.

I-a spus că e prieten cu mine şi …

… a scăpat nevătămat!

Să vă prezint

pe câţiva dintre

verii mei:

şi o domnişoară mai simandicoasă

5 gânduri despre „Verii mei

    • # zoltybogata: Dacă te referi la cei comunitari (vagabonzi!), ai dreptate. Toţi cei pe care îi vezi în pozele mele, sunt câini de treabă. Grijesc turme, curţi, … Ca Bucşi a ta! Sau, ca mine, care-l grijesc pe Zamfir să nu se piardă de mine când hălăduim pe coclauri!

  1. Pingback: Ultimii apãrãtori ai Bucurestiului… « Daurel’s Blog

    • # CELLA: Curtea noastra este comuna. Ulise locuieste intr-o zona imprejmuita cu plasa de sarma. Din casa, pot spune ca a trecut prin zona unul sau altul dintre vecini, un musafir mai cunoscut ori un strain de curte. Daca cum latra Ulise!

Lasă un răspuns

