Lectia de informatica

Salve şi mii de bomb…oane agricole, că le găsim cojile peste tot!

Cum ar fi mai bine: să-ncepem săptămâna, cu teorie ori cu râs?! Sau … hai, să le împletim!

La o lecţie de informatică, oratorul, motivat si foarte cunoscut, isi intretinea publicul.  La un moment dat a spus:

– Cei mai buni ani din viata mea au fost petrecuti in bratele unei femei care nu era sotia mea! La auzul acestei afirmatii, publicul a ramas uimit.  Oratorul a adaugat:

– Iar acea femeie a fost mama mea! … Rasete si aplauze.

Seara, un politist care participase la curs,  instruit de catre acest orator a incercat sa plaseze aceasta gluma de efect acasa.

Fiind usor afumat, a spus sotiei:

– Cei mai buni ani din viata mea au fost petrecuti in bratele unei femei care nu erai tu!

Sotia sa a inceput sa spumege de furie. Politistul a asteptat sa vada efectul si apoi … incercand sa-si aminteasca pret de 20 de secunde a doua parte a glumei, a trantit in cele din urma:

– Si nu-mi amintesc cine era …

Morala povestii este si lectia de informatica promisa in titlu ! Si e gratis!

Nu lua cu „copy” daca nu stii sa dai „paste”.

Notă: morala se adresează numai bloggerilor amatori, pentru că jurnaliştii profesioniştii sunt maiştrii la copy+paste!

Ca să înţelegeţi şi mai bine cele de mai sus, găsiţi explicaţii suplimentare aici. Pentru că nu am imagini cu o femeie îmbrăcată într-o picătură de Chanel 5, veţi vedea o femeie îmbrăcată într-o picătură de … lapte!

2 gânduri despre „Lectia de informatica

Lasă un răspuns

