Postare interzisă Domnilor!

Stimate şi dragi, Doamne şi Domnişoare,

ar trebui să vă aduc un mărţişor sau, măcar, un ghiocel

în această zi primă de Mărţişor.

Solul meu vă aduce un buchet de buchete de ghiocei!

Aşa să vă fie bucuriile, înghesuite,

ca ghioceii din mâna flăcăului!

41 de gânduri despre „Postare interzisă Domnilor!

  1. Draga Domnule si onorat Sol, ma simt deosebit de onorata si multumesc pentru minunatul „buchet de buchet de ghiocei” si pentru frumoasa urare. Numai gânduri bune, transmit înapoi!

    • # parsiimpmar: Placerea este de partea mea. Chiar de mai multe ori: cand am facut poza, cand am trimis felicitarea, cand ma gandeam cum te vei bucura, cand am primit confirmarea ca te-ai bucurat, …

    • # lumy: Lucrurile frumoase si sentimentele adevarate sun simple. Un hornar mic, prins cu un snur de martisor pe pieptul unei femei fericite, este mult mai pretios decat bijuteriile Coroanei Angliei.

  2. Multumim! Bucuria cu care te gandesti la noi si ne oferi gingasele flori si placerea cu care noi le primim vor grabi in mod sigur venirea primaverii.

  3. Mă alătur corului de mulţumitoare 😀
    Sunt primii ghiocei pe care-i văd anul ăsta, deci mulţămesc fain şi-ţi doresc desprimăvărare grabnică şi domniei tale şi lui Ulise. 🙂

  4. Multumesc ,de mult nu am mai vazut ghiocei adevarati…dar azi in drum spre servici am intrat intr-o florarie din Washington DC si ce mi-a atras atentia a fost un ghiveci in care era o planta ce avea frunze de forma trifoiului iar florile aduceau mult cu gingasul nostru” Ghiocel”. Planta se numeste „Oxalis”.
    Am adus-o acasa si acum chiar ca se simte primavara si aici

  5. Asta e in loc de bine ai venit ! Cred ca in primul rand ar trebui sa fim oameni. Se pare ca m-am inselat. Sau in categoria asta intra doar sexul opus. Iarta-ma ca am indraznit sa ma exprim. Reclama ca reclama dar caracterul conteaza.

    Notă: Deşi comentriul este la limita respectării AVERTISMENTULUI SERIOS, îl aprob, ca excepţie. Dacă tu eşti om şi eu nu, dacă tu ai caracter şi eu nu, dacă te pricepi doar la sex, ce cauţi pe-aici.
    A propos de caracter: dacă tu ai dreptul la o opinie, eu, de ce nu aş avea?
    Data viitoare, dacă ai ceva de comentat, pertinent, la textele postate, fă-o. Critică, desfiinţezaă, dar, cu argumente, cu explicaţii detaliate. Atacurile la persoană sunt forte apreciate, dar … pe alte bloguri!

    • # LuxDesign28: Să precizăm situaţia:
      1. Blogurile mele au o anumită ţinută.
      2. Eu nu am nici un venit.
      3. Pentru cazul în care doriţi să vă faceţi reclamă prin blogurile mele, există calea negocierii.
      Eu mă pot înţelege cu oricine … doreşte!

Lasă un răspuns

