Brandul de municipiu european

S-au cheltuit furgoane de euro pentru a se băşi un contestat brand de ţară.

Pe la noi, aiutorităţile locale se descurcă mult mai bine, pe gratis!

Credeam că am găsit brandul de oraş.

Ieri, m-am convins cât de mult am greşit!

Am descoperit adevăratul brand de municipiu european: Groapa în care DUDUie roţile maşinilor. Deci, nu e groapa lu’ Barbu, ci, a lu’ Dudu!

De mai bine de-o lună, groapa rezistă (nu caut data exactă a primei fotografii cu această groapă până nu sosesc cei de la Guiness Book!). A chinuit viaţa şoferilor de la STP, dar, acum condimentează doar viaţa şoferilor în tranzit, cei care aleg să nu se chinuiască prin dosu’ piaţului local!

S-a mai aruncat ceva pietriş în groapă, tasat de roţile maşinilor trecătoare. De-aceea, panourile de avertizare au fost trecute în rezervă. Când se va mai surpa un pic, se reia ciclul: o săptămână de hurducare, apoi, o lopată de pietriş, altă tasare, şi iar un strop de surpare … până la următoarele alegeri. Atunci, se va repara groapa şi i se va tăia ombilicu’, pardon: panglica, în prezenţa Prefectului şi a Preşedintelui Consiliului judeţean, a Ministrului transporturilor şi, poate, vine şi vreo europarlamentară de spiţă prezidenţială!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s